ShoBree

sitter här hemma, kan inte gör läxan för jag har glömt läxan i skolan, fan :'(
HAHA! ne, de är asnice! Fast jag måste faktiskt börja jobba bättre i skolan, går inte sådär JÄTTE bra för mig -.-
Men imorn har vi sovmorgan te 10 över 9, jävligt skööönt! jag ska gå upp tidigt och duscha och allt (y)

nej, Memme har redan berättat om min kväll, men efter skolan gick jag hem te memme med Jens & Ludde, vi kollade på film, sen drog jag med Karin te centrum en stund, sen drog vi te Memme igen, sen drog the boys och karin och jag åt middag hemma hos memmsi. Efter det gick vi ut och träffa lite folk och ahde skitkul faktiskt! Sjöng lite för Tea och så, haha! :D ♥


bild från NEEEW YORK!

/ Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0